9 Kasım 2015 Pazartesi

10 KASIM

Şimdi gökyüzünden bir kapı açılsa ve Atatürk’üm belirse;

                “Evlatlarım, sizler yüreği vatan sevgisiyle dolu, zihni tertemiz, ahlakı tam, inancı ve imanı insan olmak arzusu olan bir grup yürekli atanın torunlarısınız ki onlar; kendi hür iradeleri ile bu vatana, bu toprağa sahip çıkmayı seçtiler. Şimdi bana sonsuz sevginizi gönderiyorsunuz; hepinizin yüreğinden akan o sevgiyi hissediyor, alıyor ve mutlu oluyorum. Ama artık kendi içinizdeki bu güzel, bu özel atalarınızdan gelen laik, bağımsız, cumhuriyetçi ATA GENİNİ uyandırma, tohumu yeniden yeşertme ve büyütme zamanıdır. Tek ihtiyacınız olan ise sevgi enerjisi ile bu üstünü kalın örttüğünüz tohumu sulamaktır. Ben görevimi yaptım, sizin atalarınıza önderlik ettim. Şimdi sizin görevi devralma ve her birinizin içinizdeki önderi ortaya çıkarma vaktidir. Uyanın, uyandırın sevgiyle. Sevgimle.”

der gibi hissediyor yüreğim.  Sevgi ve saygıyla şimdi ve daima hatırlıyor ve yaşatıyorum seni.
F.Ebru Tolan Karahasanoğlu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder