17 Temmuz 2016 Pazar

ARTIK KENDİNE SORMA VAKTİ GELMEDİ Mİ?

Yüreğini derin bir acı, keder kaplamışsa iyiye, güzele yer düşmez… Bir de derinden bir öfke, nefret kuyuları kazılmışsa güzellik yeşermez…
Oysa ne karanlıktır sizi yukarı çıkartacak olan, ne de yaralar…
Olması gereken oldu! Bu bir gerçektir. Ne senin, ne onun, ne geçmişin ne geleceğin doğrusudur; bu bir gerçektir. Olması gereken oldu!
Neden oldu, neden böyle oldu, niçin olması gerekti….? Tüm bu soruların cevabı da var elbette! Ama sen artık bu soruları sorma vaktini geçtin. Çünkü olması gereken oldu!
Öyleyse bırak değerlendirmesini siyasetçiler, toplumbilimciler, askerler, … yapsın, tarihçiler yazsın.
Sen niye buna şahit oldun?
Sen neden bu zamanda bu memlekette doğan insan oldun?
Sen neden tüm bu yaşanılanlara taraf oldun?
Dur ve bu soruları sor sadece KENDİNE!
Olması gereken olduysa benim görmem gereken ne?
Bana anlatılmaya çalışılan ne?
Benim artık öğrenme vaktim gelmiş olan ne?
Benim bitirmem gereken dersim ne?
Benim temizlemem gereken yüklerim ne?
Çünkü ruhun şu an bu dünyaya, bu bedende, bir Türk evladı olarak, adın her neyse, inancın her neyse, yaşın, eğitimin, mesleğin her neyse… neden geldiğini sana anlatabilmek için sabırsızlanıyor. Bil ki ruhun, sen onun gücünü kabule geçmedikçe acı çekiyor.
Ancak kendi gücünü kabule geçen ışık verir tüm dünyaya ve evrene.
Bugün, herkesin kendi gücünü –yani ruhunun, özünün gücünü- kabule geçme günüdür.
Bugün; sevgi olma, sevgi yayma ve sevgiyle yükselme günüdür.
Bugün; artık olanın olması gereken olduğunu çünkü görünenin ötesinin var olduğunu kabul günüdür.
Şimdi ve daima sevgimle
F. Ebru Tolan Karahasanoğlu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder