23 Ekim 2016 Pazar

SEVGİYİM BEN!

Sevgiyim ben; sevgiyle yaratılmış olanım, sevgi olmak, sevgi kalmak, sevgiyle yükselmek için gelmiş olanım ben.

...diyemiyorsan hala sordun mu kendine?

Sevgi olmamı engelleyen ne?
Sevgi kalmamı engelleyen ne?
Sevgiyle yükselmemi engelleyen ne?
Artık bilme vaktim gelen ne?
Artık görme vaktim gelen ne?
Artık anlama vaktim gelen ne?

Yardım sonsuz, yardım sınırsız; sen yeter ki iste!
Sevgiyle yükselmeyi iste...

Sevgimle şimdi ve daima
F. Ebru Tolan Karahasanoğlu
Kişisel Şifa ve Enerjiler Eğitmeni




Not: Sevgi olmanızı ve sevgi kalmanızı engelleyen tüm yüklerinizin farkına varmak ve hızla özellikle affedememekten gelen yüklerinizden tamamen arınmanızı sağlamak amacıyla yapılandırdığım Işıldayan Hayatlar Yolunda Çalışma Programı yeni dönem hafta içi ve hafta sonu grupları 3 ve 5 Kasım'da başlıyor. Detaylar için iletişime geçebilir, blog ve facebook duyurularımı inceleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder