24 Ocak 2021 Pazar

GERÇEKLİĞİNİ HATIRLA VE SIÇRA

Bu zamanda bir beden formunda şekil bulmuş Sen,

Gerçekliğinin, özünün kaynaktan geldiğini unutan Sen,

Ayakların yere basarken

Gönlün küskün

Miden perperişan

Elinden tutan bir baban yokmuş gibi hayata öfke duyan

Sırtına yüklendikçe koyulan

Sen duydukça kolaylıkla beynine hurafeler sokulan.

Karnına yediğin her yumrukta yere savrulan

İNSAN

 

Ne zaman uyansan, kıpırdanır gibi yapsan

Canını acıtan darbelerden kaçan

Kaçarken yuvarlanan

Düşünce kalkan

Ama kalktıkça daha da hırpalanan Sen

İNSAN

 

Diklenmeyi, bileylenmeyi

Marifet sanan Sen

Geçmişi içinde öfkeyle büyüten sen

Hazmedemediklerini yüreğinde taşlaştıran Sen

Artık umudunu yitirmişken

Çaresizliği kabullenmiş

Yönetilmeyi hak görmüşken

Yeniden yeniye yürürsen

Sanırsın ki dişlerinden , dilinden

Kamburundan, yükünden

Sevdiğinden sevildiğinden

Habersiz

Kalakalırsın yeniden!

 

Ahh bir bilsen….

Bir hatırlayabilsen

Tüm geçmişi

Yeniden yaşayabilsen

Yeniden geçirilirdin aynı geçitlerden.

Yalansız, dolansız

Hilesiz, hurdasız da bilsen

Kendini şimdi sen

Gelebilmek için evrilirken

Kendine seçtiğin evrelerden geçemezsen 

Bu gücü kudreti

Bilemeden

İşte o zaman yok olursun gerçekten.

 

Rolleri dağıtan sen

Senaryoyu yazan sen

Kuralları koyan sen

Oynayan sen

Gelişen ve genişleyen sen

Çünkü var olan sen

Işığın içinde ışığı seçen sen

Işık olmak için

Karanlığı deneyimleyen sen

 

Bir körden daha iyi gören

Bir sağırdan daha iyi duyan

Bir yüreksizden daha iyi güvenen

Bir kalpsizden daha iyi seven

Yaratmayı seçen sen.

 

Şimdi artık UYAN istersen.

Dağıttığın rolleri topla.

Unuttuklarını hatırla.

Çık simülasyondan artık

İllüzyonda kalma.

Toplan bir araya

Affet, bağışla

Kendini en başta

Ve tüm varoluşu aynı anda

Yandaşlarını, oyuncuları,

Teknik ekibi, finansör bildiklerini.

Gerçekliği sorgula

Gerçeği sorgula

Artık oyunu yeniden başlatma!

Tamamla.

Artık tamamla!

Şimdilik hâlâ daha sahadasın

Rehavete kapılma

Son bir hamle kaldı bilinçten yana

Sıçra!

Kal sağlıcakla.

Bilge Ruhlardan İnsanlara

İstanbul, 24.01.2021

 

8 yorum:

  1. Sürekli soruyorum kendime ne kaldı. düşüncelerimi duygularımı sözlerimi eylemlerimi nefesimi izliyorum ..iyiligi ışığı seçmeye niyet ediyorum her gün...şükrediyorum... yaşadıklarımı sevgiyle kabul.ediyorum onaylıyorum...son hamle daha büyük bir ders mi öğrenmek gereken...yoksa aynı yol da devam mi rehavete kapılmadan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha büyük bir şey kaldığını düşünüyor olmanız neden? Yani bu söylediğiniz şekilde ışıkla ve aşkla bu yolda yürürken hayatınızda hala ters giden bir şeyler mi var ki böyle düşünüyorsunuz?

      Sil
    2. Sanirim.cevap sorumun içindeymiş..tesekkurler aynalık için 🙏 yola devam...

      Sil
    3. Ne kadar harika bir şiir, bütün bu öğtleri sevgiyle kabul ediyorum. Yola devam tesekkürler 🌷

      Sil
  2. Sadece göz yaşları içinde okudum.O kadar kalbime işlədi ki, anlatamam.Kendime dönmeyi, kaynağa dönmeyi seciyorum.Secdim ve oyle oldu.Sevgiyle kalın.İsiginiza sahip çıkın

    YanıtlaSil