9 Mart 2017 Perşembe

KISA KISA 17-21 OCAK 2017

Söz kaç kişiye ulaşır? Oysa kalpten çıkan enerji evreni kuşatır! İstediğin ne ise onu hisset ki yüreklere dokunsun.
F. Ebru Tolan Karahasanoğlu İstanbul, 21 Ocak 2017

Değerim; iyiliğe, güzelliğe, bolluğa, berekete, şifaya... değerim. Çünkü ben VARIM; sevgiyle yaratılmış olanım. Sen?
F. Ebru Tolan Karahasanoğlu İstanbul, 20 Ocak 2017

Neyi besliyorsun? Karanlığı mı? Aydınlığı mı? Ben ışığı seçtim hür irademle. Sadece iyiyi, güzeli gör.
F. Ebru Tolan Karahasanoğlu İstanbul, 19 Ocak 2017

İyiyi seçiyorum
İyiyi düşünüyorum
İyiyi dillendiriyorum
AN'ı yaşıyorum; iyilikle.
F. Ebru Tolan Karahasanoğlu İstanbul, 18 Ocak 2017

Bir tutam sevgi al yüreğinden savur tüm Anadolu'ya...BİR'in gücüne inan, kendi gücüne inan.
F. Ebru Tolan Karahasanoğlu İstanbul, 17 Ocak 2017

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder