12 Mart 2017 Pazar

SADECE HATIRLA!

Bir kelam etsem; bin yüreğe dokunsa. Oklar fırlasa her yürekten milyonları bulsa. Milyonlardan akan çağlayan olsa, tüm evren ışıldasa.
Bir kelam etsem; içi dışı sevgi olsa…
Gör artık, anla! Yüreğindeki yumruk, boğazındaki düğüm, başındaki ağırlık sensin aslında. Hadi kalk ayağa, çık yola. Doğan güneşe dön yüzünü, bastığın yer balçık da olsa. Niyetin başını hep yukarıda tutmaksa göreceğin ay olur, yıldız olur gün batsa da.
Hadi sevdiceğim, anam-babam, karındaşım, dostum, sırdaşım, komşum, yoldaşım… katıl bana. Sevmekten erinme, gücenme, usanma; sevgi kurtaracak seni, artık anla. Sil bütün hesapları, sal öfkeni toprağa… Ört üstünü, şifalandır açıkta yara bırakma. Derslerini bitir, ödevlerin kalmasın yarına.
Ahh sevdiceğim, anam-babam, karındaşım, dostum, sırdaşım, komşum, yoldaşım, benden sana dökülmez ağzımdan, saçılmaz yüreğimden, salınmaz elimden, sevgiden başka.
Bir vazife aldım geldim bu dünyaya. Vakti geldiğinde söylemek için sana, o an duyman gereken ne varsa. Gerisi senin bileceğin iş nasıl olsa. Sadece hatırla, sen, sen olmaya geldin bu dünyaya, yapman gereken ne varsa hepsine yetecek gücün var aslında. Gücü başkasında arama, gücünü yok varsayıp karanlığa aldanma. Yak içindeki ışığın fitilini, koyul yola. Çok mu karanlık geldi bulunduğun oda? Aç kapıyı çık dışarıya, gün ağaracak eninde sonunda.
Yazarım yazmasına daha çok da, yazmak yetseydi insanlığa…! Sen sadece yüreğini aç bana!
F. Ebru Tolan Karahasanoğlu
İstanbul, 12.3.2017


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder