25 Nisan 2018 Çarşamba

IŞILDAYAN HAYATLAR / 2018 ÜCRETSİZ ETKİNLİKLERİ / NİSAN AYI KONUSU: KUANTUM ALAN&REZONANS KANUNU&YARATIM

Son yılların moda lafı “kuantum”u ben de merak ettim yıllarca. 

Edindiğim bilgiler örtüşmedi bir süre hayatla ama sonunda, kalkınca perde ve aydınlanınca dünya vakit geldi anlamaya, anlatmaya. 

Yeter artık oyalandığınız kader sandığınızla, kendi alanınızı ışıkla doldurdukça karşınıza çıkacak ışık olanlar nasılsa!?

Varsa sorup bilmek istedikleriniz ve anlamak kolaylaşacaksa, kabulde olmanız için bu yolda, gelin! 

28 Nisan, Cumartesi birlikte yaratalım aydınlık yarınları sizin adımlarınızla.

Bekliyorum sizi, dostlarınızla saat 11.00de başlayacağız Işıldayan Hayatlar’da. Adres bilgisi ve tüm sorularınız için lütfen direk mesaj yolunu seçin.


Sonsuz sevgimle şimdi ve daima.
F. Ebru Tolan Karahasanoğlu
Kişisel Şifa ve Enerjiler Eğitmeni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder