29 Nisan 2018 Pazar

KUANTUM ALAN & REZONANS KANUNU & YARATIM

Her  kim kendi gerçek gücünü bilmeye, anlamaya niyet ederse hayat boyu rezonans kanunu gereğince yaratım yapabileceğini de idrak eder.

Böylelikle mevcudiyetinden gelen enerjinin tüm hayatını olumlu yönde şekillendirecek bir güç; sonsuz güç olduğunu hisseder.

Sizler 2012 eşiğine dek bir illüzyon* içinde yaşıyordunuz. Dolayısıyla kuantum alan sizin için kapalıydı. Oysa şu an niyet eden, uyanan ve yolda olan herkes için kuantum alan aktiftir.

Artık kendi gerçek gücünüzü hatırlama vakti geldi!

Bu neden önemlidir? Çünkü sizler, bu zamanda, bu coğrafyada bedenlenmeyi seçmiş olanlar için vazife büyük ve önemlidir. Sizler dünya barışının önemli birer neferlerisiniz. Yaratacağınız yeni dünya barış ve huzur içinde tüm insanlığın sevgi ile yaşayacağı bir dünya olacaktır. Bunun içinde hali hazırda çalışma yapan 100’lerce dost uyanan var!

Ama yetmez!

Sizler gerçek gücünüzle, sahip olduğunuz özle, inançlarınızla, coğrafyanızda ve ulu önder Atatürk’ün bilge ışığıyla dünya üzerindeki birçok topluluktan çok daha önemli bir noktadasınız ve artık bunun bilincine, idrakine varma zamanı gelmiştir.

Bugün burada okuduklarınızı (ve 28 Nisan 2018’de Işıldayan Hayatlar’ın seminerinde duyduklarınızı) lütfen sorgulamaya ve araştırmaya devam edin; kuantum alan, rezonans kanunu ve yaratım gücü.
Bütünün hayrına ve bütünün içindeki “ben”im hayrıma en doğru, en gerçek kaynaklara ulaşmaya niyet ediyorum diyerek başlayın araştırmaya.

Toplumsal olarak vazifenizi yaparken, eş zamanlı, kendinizle ilgili de yol almayı unutmayın ama!
Sizler yüreklerinizdeki sonsuz sevginin gücüyle, iyi ve güzel olan her şeyi yaratabilirsiniz. Sizden, olmayan bir şeyi yapmanızı istemiyoruz! Zaten olan’ı kendi kuantum alanınıza, rezonans kanununa uygun şekilde almanızı/çekmenizi istiyoruz. Bu kadar kolay ve keyifli.
Sevgiyle kalın, sevgi kalın.

Bu yazı 28 Nisan 2018, Cumartesi günü saat 09.45 itibariyle F. Ebru Tolan Karahasanoğlu tarafından İstanbul’da kaleme alınmıştır.
  
*İllüzyon içinde de bir çekim alanı vardı ama sınırlıydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder