10 Ağustos 2018 Cuma

GÜNEŞ TUTULMASI ÖNCESİ YAPILMASI GEREKENLER


Yarın gerçekleşecek olan güneş tutulmasının* zorlayıcı tesirlerini alıyor ülkemiz şu anda.

Bu gece 12.00’den ÖNCE herkes çalışma yapsın kendi niyetiyle.

“Yüce Allah’ım senden gelen tüm tesirlere açıyorum kendimi yüreğimde. Tüm pozitif tesirlerin beni yukarı çekeceğine, tüm negatif/zorlayıcı tesirlerin beni temizleyeceğine inanıyorum, biliyorum, kabul ediyorum yüreğimde. Ruhumla, özümle bir ve bütün, bu gece tamamen yükselmeye, bilmem gerekenleri bu vesile ile bilmeye, görmem gerekenleri tez vakitte görmeye, anlamam gerekenleri tam ve net hissetmeye ve tüm değiştirip dönüştürmem gerekenler için hızla ve kolaylıkla ilerlemeye niyet ediyorum, istiyorum, kabul ediyorum yüreğimde”

Deyin kendi içinizde sessizce, her nerede olursanız olun ve her ne yapıyor olursanız olun deyin yüreğinizde.  Sonrasında, yarın gece de, sadece sevginizle, saf, sonsuz, koşulsuz sevginizle kendinizi ve tüm evinizi (yaşadığınız/bulunduğunuz mekanı) doldurun, sarıp sarmalayın iyiden iyiye.
Derin ama sakin nefeslerle çalışın yeterince; kendinizi huzurlu hissedinceye dek bir başka deyişle.

Sonsuz sevgimle, şifa olsun ve öyle de oldu, şükürler olsun.
F. Ebru Tolan Karahasanoğlu
Kişisel Şifa ve Enerjiler Eğitmeni

  
*Bilgi: 11 Ağustos 2018 Cumartesi günü Türkiye saati ile 11:02'de başlayacak olan parçalı güneş tutulması saat 12:46'da doruk noktasına çıkacak ve saat 14:30'da sona erecek, Türkiye’den izlenemeyecektir.



1 yorum: