11 Ocak 2018 Perşembe

UYANMAYI SEÇEREK GELENLER! BUGÜN 11.1.11

Sen niyet etmedikçe,
Kalpten istemedikçe
Uyandıramayacak seni kimse.
…ve sen oyalanmaya devam ettikçe
Bu düzen değişmeyecek dilediğince.
Hayal etmekten yoruldum,
Ama umut etmeden de yaşanmıyor ki diyenlere
Bir çift lafım var kendimce;
Dön geriye,
Bak kendine;
Neye niyet ettiysen onu yaşıyorsun kendi düzeninde!
Yüreğinde büyüttüklerin her neyse
Takıldı önce korku denen bariyere
Sonra zar zor çıkabilenler su üstüne
Başladılar zihninde çarpışmaya
Devleştirdiğin cücelerle,
Ellerinden kurtulup tam boğazından
Saçılacaklardı ki önüne
Eğdin başını yere,
Nutkun tutuldu yüreğindekilerle
Hepsi indi midene.
Hazmedemedin, kaldı içinde
Taş taş üstüne eklenince
Ağırlaştın iyice
Ve o ilk adım oldu işkence.
Bu kısır döngü sürüyor yıllardır böyle
Kimi zaman biri, ikisi eksik zannetsende.
Ay hiçbir şey anlamadım ki ben yine
Diyorsun belki de…
Ben de diyorum ki;
Bu dünya düzeninde
Müfredat tamamlandı, kaldı dersler senin elinde!
İhtiyacın olan bilgi zaten sende,
İlave kaynak dersen, seni bekliyor
Ortak bilinçte.
Hala anlamadıysan sor yine ve yine
Anlatayım sevgiyle.
Sen yeter ki anlamaya niyet et hele.
Uyanmayı seçerek geldinse
Sor yüreğine
Daha fazla bekleme.
Temizle ve tamamla ne gerekiyorsa bu bedende.
Sen bitir ki kendi evini
Kuralım yeni dünya düzenini birlikte.
Bugün
11.1.11 enerjisiyle
Bir derin nefes al ve
Niyet et bilmeye, görmeye, anlamaya yüreğinde
Neyin vakti gelmişse senin için şimdi’de
Sonsuz sevgimle
F. Ebru Tolan Karahasanoğlu
Kişisel Şifa ve Enerjiler Eğitmeni

İstanbul, 11 Ocak 2018, 1.00 

2 yorum:

  1. Uyanmayı seçenim ve bunun için şükrediyorum... En az seni seçtiğim için şükrettiğim kadar💜💚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şİmdi ve daima sevgiyle birlikteyiz, şükürler olsun.

      Sil