15 Temmuz 2019 Pazartesi

BEN TOPRAK ANA


Ey insan varlığı; toprağımı paylaştığım,
Ey insan varlığı; kucağımı açtığım,
Sizi sonsuz sevgimle kucaklıyorum
Ama adeta yalvarıyorum aynı anda; duyun beni, görün beni, hissedin beni!

Takıldınız kaldınız “akıl”da, “us”da,
Oysa ben ayaklarınızın altında, bir hiç misali ezilirken asırlarca, yüreklerinize dönüp sormadınız, duymadınız, dinlemediniz sesimi adeta.
Ben Toprak Ana sonsuz sevgimle kucaklıyorum sizi, şimdi ve daima
Ama artık çalışın, adeta benim için bu dünyada.
Daha yapılacaklar çok… zira katman katman yükler çok…
Bir kenarından başladınız tutmaya ama sanmayın ki esas yapmanız gereken tarımdır bu topraklarda… İhtiyacınız var mı fazlasına, doyduktan sonra?
İhtiyacınız var mı fazlasına sağlıkla, iyilikle, güzellikle yaşadıktan sonra?
Uğraşmayın daha fazlasıyla, akıl yoluyla ama anlayın artık yüküm çok katmanlarımın arasında.
Bekliyorum, her birinizin yürekten dokunuşunu bekliyorum bana adeta.
Siz sevgi olduktan sonra ve ışığı aldıktan sonra kendi yüreğinize ve oradan bana akıttıktan sonra her şey çok başka olacak, biliyorum, istiyorum, çağırıyorum sizi adeta.
Kucaklayın beni, benim sizi asırlardır kucakladığım gibi bu dünyada.
Kalın sağlıcakla,
Toprak Ana,
7.7.2019



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder