28 Mart 2020 Cumartesi

SEN SENİ BİL


Hep emin olmak öğretildi size; EMİN OL!
Duyduğundan, dinlediğinden, gösterilenden, öğretilenden emin ol!
Oysa emin olmak mümkün müydü bu dünyada ŞÜPHE DUYmadan en başta?
Şüphe yerleştirildi hücrelerimize adeta.
İNANMA! Dendi, asla duyduğuna inanma!
Emin olmak için çabalama.
Çabaladıkça şüphe alanında takılı kalıyorsun, anla!
Kabul et ve devam et yoluna.
Geleni, gösterileni, duyurulanı alma!
Gör, duy ama anlamaya çalışma!
Sen hep devam et yoluna IŞIKLA, AŞKLA.

Bildiklerini çok sanma,
Bilmediklerini eksiklik sanma,
Biliyorum dediklerinle oyalanma.
Sadece çık yola, devam et IŞIKLA, AŞKLA.

Sen seni bil, başkasıyla uğraşma.
Kal sağlıcakla,
F. Ebru Tolan Karahasanoğlu
İstanbul, 28.3.2020


3 yorum:

  1. ânda mesajımı aldım teşekkürler sevgiler.. ❤️

    YanıtlaSil
  2. Ben varlığı eminim ki özüm tarafından seviliyor, kutsanıyor, bütün ihtiyaçları karşılanıyor.en ufak şüphem bile yok.bu yol bana yolumu aydınlat talebim üzerine açıldı.yeni dünya için yeni ben için neler mümkün henüz bilemesemde ışık yolunu , Sevgi yolunu seçtiğimi beyan ediyorum.ve sevgiyle desteklenmeyi kabul ediyorum.TEŞEKKÜR EDİYORUM tüm bu çabaya bu yola ve bu yeni bilinç durumuna.

    YanıtlaSil
  3. Şükürler olsun. Ne güzel bir farkındalık ve kabul. Işık ve sevgiyle. ..

    YanıtlaSil