26 Nisan 2017 Çarşamba

MECAZLARDAKİ MANA SİZİN SANDIĞINIZDAN ÇOK DAHA FAZLA

Farkına varmaya niyet etmekle çıkılır yola.
“Korkularımın farkına varmaya niyet ediyorum, şimdi” diyerek…
“Duygularımın; gerçek, derinlere gizlediğim, üstünü itina ile örttüğüm duygularımın farkına varmaya niyet ediyorum, şimdi” diyerek…
“Düşündüklerimin; an be an düşüncelerimin farkına varmaya niyet ediyorum, şimdi” diyerek çıkılır yola!
Sonrasında yardım akar sonsuz ve sınırsızca…
Bazen bir kaya yuvarlanıp, yürümeye çalıştığınız yolu kapatıyorsa, bazen bir yılan sizi arkanıza bakmamacasına kaçırtıyorsa, bazen makinistin saati sizinkinden 1 dakika ileri gidiyor ve tren kaçıyorsa…. Bilin ki yardım akıyor sonsuz ve sınırsızca!
Mecazlardaki mana sizin sandığınızdan çok daha fazla!
Her şeyi bilen parçanızsa gülümsüyor yolun sonlunda; aç kollarını kucaklaş onunla. Al içine sarmala. Hayat o zaman çok daha kolay akacak anla.
Bir derin nefes al şimdi ve başla.
Geç diye bir şey yoktur, anımsa. Dün söyledik ya; zaman dediğiniz sizin zihninizin yarattığı bir paradoks aslında.
Şimdi, şu anda, bugün burada varsın ya sen aslında, yeter gücün OL’maya BİR ve BÜTÜN tüm KAİNAT’la ve tabii ki YARADAN’la.
Sevgimiz sonsuz şimdi ve daima
Bu yazı 26 Nisan 2017, Çarşamba günü saat 10.10 itibariyle F. Ebru Tolan Karahasanoğlu tarafından İstanbul’da kaleme alınmıştır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder