5 Haziran 2018 Salı

HAZİRAN AYI ETKİNLİKLERİ

IŞILDAYAN HAYATLAR 
GÖRÜNENİN ÖTESİNE GEÇMEK
2018 ÜCRETSİZ ETKİNLİKLERİ
HAZİRAN AYI

8 HAZİRAN 2018, CUMA 12.00-14.30
AYIN SEMİNERİ / KORKULAR
Kollektif bilinç henüz temizlenememiş olsa da sizin kendiniz için yapabileceğiniz en büyük yardım korkularınıza çalışmaktır bu zamanda. 
Teslimiyete giden yolda en büyük engelinizdir korkular aslında ve ihtiyacınız yok buna. 
Gelin buluşalım 8 Haziran’da Işıldayan Hayatlar’da, hem konuşalım, hem çalışalım birlikte bu konuda. 
Bütünün hayrına ve bütünün içindeki “ben”in hayrına çıkmaya hazırsanız bu yola, bekliyorum sizi dostlarınızla Cuma saat 12.00’de Kozyatağı’nda. Dikkatinizi çekmek isterim her zamanki saatten farklı bu sefer zira çalışma yapacağız nefesiyle ve niyetiyle bize katılanlarla. 
Sonsuz sevgimle şimdi ve daima.
F. Ebru Tolan Karahasanoğlu

Not: Her “Ayın Semineri”nde olduğu gibi ücretsizdir ancak şifa çalışması yapılacağı için, şifanın alana da verene de yük olmaması için sembolik de olsa bir ödeme gerekmektedir. (Toplanan bedele uygun bir engelli kardeşimize yardım yapılacaktır, bilginiz ola!)

https://www.facebook.com/events/1780760118651508/



12 HAZİRAN, SALI 13.00-15.00
AYIN SOHBETİ / EVRENSEL ENERJİLER VE YARATIM
Dünyanın aldığı tesirlerin hızla değiştiği bu günlerde, eski enerjilerden çok farklı ve etkili yeni enerjilerin atmosfere giriş yaptığı bu günlerde evrensel enerjiler konusunda bilgilenme ve bu bilgiler ışığında “yaratım” konusunu değerlendirme niyetiyle toplanıyoruz 12 Haziran Salı günü biz yine. 
Siz de merak ediyorsanız yaratım nedir ve neler değişiyor bu günlerde buyurun gelin katılın bize. Saat 13.00 ile 15.00 arasında sohbet edeceğiz biraz Işıldayan Hayatlar Kozyatağı Ofisi’nde. Sorularınız varsa yüreğinizde, tatil öncesinde, iyi bir fırsat olabilir bu buluşma sizin için de. Aklınıza düşen dostlarınıza da duyurun derim ben sevgimle, belki onlar için de doğru zaman gelmiştir siz henüz bilemesenizde.
Sonsuz sevgimle,
F. Ebru Tolan Karahasanoğlu

https://www.facebook.com/events/241119253302865/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder