4 Mart 2015 Çarşamba

KISACA...


Hepimiz zihin, beden ve ruhtan oluşan varlıklarız. Bu üç arkadaşın sürekli bir etkileşim ve iletişim halinde olduğunu söylemeye gerek yok herhalde. Aynı zamanda bedenlerimiz toprak ana ile, zihinlerimiz evrenle, ruhlarımız da ilahi / semavi alemle iletişim ve etkileşim halinde.
Tüm bu ilişkiler enerji boyutunda, frekansların çeşitliliği esasıyla vuku buluyor ki biz bunu son yıllarda kuantum enerjisi ya da kuantum fiziği olarak sıkça duymaya başladık bile.
Bizim katı, madde gördüklerimiz de aslında titreşiyor, sıvı gördüklerimiz de… ve hatta göremediklerimiz de!
En basit örnek belki de herkesin çok iyi bildiği X ışınlarıdır. Hiçbir şekilde göremez ve hissedemeyiz ama vardır ve röntgen makinası aracılığıyla çoğumuzun bedenine girmiştir defalarca…
Herhangi bir enerjiyi bizim görmememiz yok olduğu anlamına gelmez. Artık bunu idrak etme zamanımızın çoktan geldiğini düşünüyorum.
Yaptığım tüm çalışmalarda da kişinin kendi sezgi yolunu açıp güçlendirerek ilahi boyuttan gelen mesajları alır hale gelmesine yardım ediyorum. Kişinin kendi üstbenliği ile iletişime geçmesine yardım ediyorum; ruhsal gelişim yolunda eğitmenlik, ilahi/evrensel gerçeklikler hakkında eğitmenlik de diyebilirsiniz. Kişisel şifa konusunda bilinçlendirme çalışmaları, enerji boyutu ile ilgili çalışmalar, enerji bedeni ile ilgili şifa çalışmaları, beden-zihin-ruh dengesini sağlama çalışmalarını da sayabilirim, danışanın ihtiyacına göre şekilleniyor tabii…
Hepsi ve daha fazlasını toplayabileceğimiz en kısa başlık da işte bu; kişisel şifa ve enerjiler.
Sizde nefesinizle ve niyetinizle evrensel gerçeklikleri idrak etmeyi isteyebilirsiniz. İsteyin ki ufkunuz açılsın; gözleriniz görmeye, kulaklarınız duymaya başlasın.
İçinizde sizinle konuşan benliğinizi dinleyin; sezgilerinize her zaman olduğundan daha çok güvenin. Endişe, korku, gerginlik duygularınızdan arının. Zor mu geliyor hala? O zaman gerçek anlamda ilahi  güveni hissedemiyorsunuz demektir. En temel gerçekliği hala kabul etmemişsiniz demektir; her ne oluyorsa sizin ve bütünün en büyük hayrı içindir.
Mutlak güven sonsuz sevginin bir bileşenidir. Sevildiğinizi bilin, sonsuza dek, sınırsızca.
Yürekten sevgimle
Ebru Tolan Karahasanoğlu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder