2 Aralık 2014 Salı

ÜZÜLÜYORUM EGO SANA!



Şaka değil, öyle dikkat çeksin diye yazmadım o başlığı, gerçekten üzülüyorum ben ego’nun geldiği hale.
Egon konuştu bak, egoya bak egoya, egosu tavan yapmış,egondan sıyrıl bir ya..günlük dilimize ne kadar girdi değil mi bu ve benzeri cümleler.
Bulduk ego diye bir günah keçisi, gelen vuruyor, giden vuruyor. Bazen durup düşünüyorum, ya acaba ben mi egoyu yanlış öğrendim zamanında diye. Geçenlerde şöyle bir açıp yeniden karıştırdım kitaplarımı hatta, gözden kaçırdığım bir şeyler mi var diye?
Evet egonun esiri olmak kötü, haklısınız egosuyla yaşayan ve çevresine hayatı dar eden insanlar var. Egosunun gayet iyi farkında olup onu daha da parlatmaya çalışanlar ve egosunu düşman olarak görüp ne pahasına olursa olsun alt etmeye çalışanlar var. Ama kimse egom sen niye varsın diye sormuyor.
Sahiden ego sen niye varsın? Hayatı daha da karmaşıklaştırıp zorlaştırmak için mi? Yoksa senin de iyi bir vazifen var mı?
Ben egonun yanındayım, onun vazifeli olduğuna inanıyorum çünkü. Düşünün sinirleri alınmış insanlar tabiri vardır ya onun gibi egosu alınmış insanlar topluluğu olsaydık ne olurdu halimiz? Evet bir gün öyle olacağız, ruhumuzun amacı o!!! Ama o amaca ulaşmak için bu yoldan geçmek gerekiyor. Hırslarımız, kıskançlıklarımız, hasetlerimiz, kırgınlıklarımız, aldatmacalarımız, yorgunluklarımız, yorumlarımızla biz biziz çünkü. Önce bu dünyanın insanı olacağız, sonra bir bir aşıp bunları, sonsuzluğa kanat açacağız.
O yüzden egomuzu bizden başka gibi görüp, ona vurmak, onu kötülemek yerine gelin elinden tutalım egomuzun, sevgimizi verelim ona. Sevgiyle dönüştürelim onu da, bize söylemek istedikleri önemli olabilir, dinleyelim onu sevgiyle. İçinizi acıtsa da söyledikleri, kendinizden nefret ettirse de bir an için, yüreğinizi hançerleyip midenizi deşse de dinler misiniz sizin siz olmanız için çalışan egonuzu şimdi!!!
Şimdi egonuza sarılır mısınız? Yani bu dünyadaki "ben"inizeJ   
Sevgimle,

Ebru Tolan Karahasanoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder