28 Aralık 2014 Pazar

YENİ YILI KARŞILAMADAN ESKİ YILI UĞURLAMAK

Günaydın:)
Küçük kızım 10 gün önce "gün" saymaya başladı, cumartesiden beri de "saat" sayıyor yeni yıla:))) Düşünüyorum da ben de çocukken ne büyük heyecan duyardım yılbaşı arifelerinde... hatta param olmazdı, kimse de benden beklemezdi ama ben tipi tip karikatürlerinden, hediye paketi rafyalarından, evde bulabildiğim artık malzemelerden tüm aileme hediyeler yapardım. O zamanlar aile büyükleriyle kutlardık yeni yılı, 12-14 tane paketcik hazırlardım kendimce, o kadar uyduruk kaydırık şeyler olurdu ki kimse önemsemezdi bile. Ama ben yine de her yıl yapardım, hiç de bozulmazdım önemsemediler diye... İçimde öylesine büyük bir coşku, öylesine büyük bir sevgi olurdu anlayacağınız... Hala yok mu var, Allah'a şükürler olsun.

Sizin de yeni yılın son saatleri böyle coşkuyla, heyecanla geçsin, haftanız güzel başlasın, mükemmel devam etsin.   Yüreğinizdeki çocuk uyuyorsa uyansın, uyanıksa şahlansın. Küçücük niyetleriniz kocaman sevinçlere dönüşsün. Esen rüzgardaki coşkuyu hissedin, bulutlardaki gülen yüzleri, temizlenen ruhları hissedin ve yeni yılı sevgiyle kucaklamaya hazırlanırken önce eski yılı şükranla uğurlayın! Sizi siz yapan yolda tüm imkanlarını ve enerjisini size verdiği için eski yılda yaşadığınız her bir olayı, karşılaştığınız her bir insanı... sevgiyle anın ve sevgiyle uğurlayın. Yer açın hayatınızda yeni deneyimlere ve gülümseyerek kabul edin size doğru gelen her ne ise, emin olarak, olanın sizin en büyük hayrınıza olduğunu bilerek.
Sevgimle
Ebru Tolan Karahasanoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder